sobota, 15 listopada 2008

Pomocy rodacy

"Szanowny Panie Piotrze, pozostali uczestnicy dyskusji. Nazywam się Maciek Ulewicz i mam do was ogromną prośbę. Jak wiadomo szewc bez butów chodzi i wyobraźcie sobie, że ja nie mam nic ze swoich starszych utworów, wszystko dawno porozdawane w celach promocyjnych i jak przez przypadek przeczytałem, że Wy w swoich zbiorach posiadacie moje wczesne kawałki to bardzo się ucieszyłem myśląc że może w choć w formie mp3 czy innej uda mi się odnaleźć, odzyskać moje wczesne piosenki z tych 2 płyt jak również choćby tę polską wersję I'm waiting. Byłbym niesłychanie wdzięczny. Ze swojej strony służyłbym nagraniami późniejszymi choć to już kompletnie inna bajka muzyczna, ale może by Was zainteresowałamój mail to m.ulewicz@radiopin.pl pozdrawiam i czekam na ewentualną odpowiedź i pomoc w odzyskaniu dawnych utworów IMTM"


Zwracam się z pomoc do osób które mają cd IMTM "Enjoy" i mogą go udostępnić o kantakt ze mną albo z Maćkiem Ulewiczem. W moim posiadaniu są tylko kasety, które oczywiscie zripuje do wav przesle artyscie. Ich jakosć po latch odtwarzania nie jest niestety najwyższa . Apel również do e_decka, jesli możesz to podeslij polską wersję "I'm waiting" o której pisałes w komentarzach do IMTM. Własciwie jesli posiadacie cokolwiek IMTM co nie było prezentowane na tym blogu (np. koncert, demo) to rownież prosimy o kontakt. Liczę na Waszą pomoc i bezinteresownosć.

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Posiadam w MPC lub w MP3 RIP z CD ENJOY! Jesli nikt mnie nie uprzedzi to postaram sie wstawic link w tym temacie w najlbizszym czasie. Troszke sie Pan Maciek spóźnił bo dosłowniw pare dni temu Enjoy! był na allegro, ale jesli ktos mnie uprzedzi to prosze napisac zebym nie robil sobie nie potrzebnej roboty. Pozdrawiam! Jarek

Anonimowy pisze...

Ooo. IMTM to ostanio na Allegro kilka razy było:
http://allegro.pl/search.php?from_form=1&sg=0&string=imtm&search_type=1&shop=0&closed=1&exclude=&price_from=&price_to=&category_radio=1&category=0&order=t&st=gtext&buy=0

Także Autor listu może mieć oryginał w kolekcji.

Anonimowy pisze...

Piotrze w odpowiedzi na Twój apel pozwoliłem sobie zgrać 2 (własciwie 1,5)utwory nagrane gdzieś tak maj/czerwiec '89 z RH.
http://www.file-upload.net/download-1256067/I--m-Thirsty-Mum---MC.rar.html
Przegladam dalej kasety i cos jeszcze bedzie.Junior chyba pozamieniał mi numerki i idzie jakoś pod górkę.
Jakosc nagran mocno archiwalna,
Pozostaje tylko miec nadzieje, że nie zajrzy tu majeranek i nie opier.. mnie za format

Anonimowy pisze...

"Albo ja Ją, albo ona mnie!"
Po cieżkich walkach z zakurzonymi kasetami - Znalazłem!!!
Trójpak IMTM ze wspomnianym "Wciaż czekam"
http://www.file-upload.net/download-1256332/IMTM2.rar.html

Anonimowy pisze...

"Pozostaje tylko miec nadzieje, że nie zajrzy tu majeranek i nie opier.. mnie za format"

Zajrzy :). Nie spieprz tego co masz, a masz unikalne nagrania. Zabawa w edytorze nagrań i czas temu poswięcony zwykle daje dobre efekty. Nie warto na końcu nóż sobie w serce wbijac, kastrując to jakimś emeczy.

Piotr K. pisze...

E_deck a jak sie z tego serwera dawnloaduje , bo za cholera nie ma gdzie kliknąć.

Anonimowy pisze...

Chcialem to zawiesic gdzie indziej ale "od siebie" cały czas mi odmawia.Daje teraz to
http://odsiebie.com/pokaz/967546---159c.html
a drugi sprobuje na rapida

Anonimowy pisze...

http://rapidshare.com/files/164353132/IMTM2.rar.html
To druga paczka

Anonimowy pisze...

odsiebie mi ostatnio chodzi beznadziejnie , predkosc zjerzdza do ponizej 20 kb/s, czy tylko ja tak mam czy nie?

Co do rapida to niestety link juz nie działa, jest tak ze jesli nie uploaduje sie z konta na rapidzie to pliki znikaja po 10 sciagnieciach chyba. Jkaby ktos mogl wstawic ta druga paczke na inny wieszak np. mediafire lub inne podobne.

MarekJarek wiem ze masz zboczenie na punkcie Lossless i bylo o tym wiele razy pisane, ale nawet jakby jakosc nagran byla tragicznie tragiczna a miala rozszerzenie flac badz ape to bylbys szczesliwy, prawda jest taka ze miedzy mp3 minimum 192 k/s a nawet nizszym bitrate a losslessem w przypadku takich archiwalnych nagran, za cholere nie uslyszysz roznicy! wiec po cholere marnowac upload i czas! W przypadku CD roznice uslyszysz dopiero na wysokiej klasy sprzecie audiofilskim z dobrze rozlozonym naglosnieniem w jakims normalnym przestronnym pomieszczeniu.

Piotr K. pisze...

Wielkie dzięki e-deck za pomoc.Pozdrów odemnie juniora.

Anonimowy pisze...

Rip z CD IMTM - ENJOY! Mp3@192

http://www.mediafire.com/download.php?nndtjmhzyny

Anonimowy pisze...

a link z rapidshare e-deck'a jednak dzial, ja go zle skopiowalem, sorry za zamieszanie ;]

Anonimowy pisze...

Piotrze w imieniu syna dzieki za pozdrowienia.Zona twierdzi, ze czas najwyzszy aby na dobre przekazac mu paleczke i po krotkim kursie podrzucac tylko kartki co ma sciągnąc i zgrać a ja mam spedzać noce w łóżku .

Anonimowy pisze...

Czy tu (lub gdziekolwiek indziej) dopadnę jeszcze IMTM - "Born To Run" ?!

Piotr K. pisze...

tak w poscie do IMTM

Anonimowy pisze...

jest jakas szansa na flaczek CD Enjoy? pozdrawiam.