sobota, 6 grudnia 2008

Young Power part 2

Dzisiaj płytka którą zamierzałem już dawno tu umieścić niejako w uzupełnieniu do wcześniejszego posta o tej formacji. Ponieważ mamy już okres przedświąteczny a więc i czasu na pisanie niewiele, nadarzyła się świetna okazja aby ją właśnie teraz zaprezentować. Więcej informacji o grupie można znaleźć tutaj : http://musicblog-piotrk.blogspot.com/2008/05/young-power.html
Poza tym jeśli chcielibyście aby jakieś rzeczy wrzucić ponownie; teraz jest na to odpowiedni czas. Piszcie jaki reupload chcielibyście a w miarę możliwości czasowych i jeśli to jeszcze posiadam, postaram się spełnić prośby. Będzie to taki mikołajkowy prezent ode mnie dla Was.


Young Power - Man of Tra (1989)


http://www.megaupload.com/?d=T469RYC9

6 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Tak wiem ja upierdliwy jestem... :)

> Poza tym jeśli chcielibyście aby > jakieś rzeczy wrzucić

" Mikołaki" to ja poproszę o tę płytę w lossless.


Jeśłi by mozna to jeszcze, mam nadzieje że Mikołaj cierpliwy, ppoprpszę o Jaceka Kleyffa i o.... Kwadrat.


Się rozszalałem, na ale .... :)

Anonimowy pisze...

Cześć, dzięki za Man of Tra. Kupiłem to sto lat temu przyjacielowi w prezencie, przegrałem na kasetę, ale wznowienia CD nie widać...
Lossless było by miło, owszem

Dzięki.

Piotr K. pisze...

wznowienie CD jest. Mój rip jest właśnie z tego wznowienia które leży na mojej półce.

Anonimowy pisze...

Ehm, ale mówimy o jakimś wznowieniu ostatnio, czy o płycie CD, która wyszła na przełomie lat 80' i 90'?
To jest jedna z kilku płyt, której szukam od daaawna, a ja dość dogłębnie czeszę różne sklepy. Namysłowskiego "Without a Talk" już się doczekałem, a tego jeszcze nie...

Piotr K. pisze...

Sorry masz rację moje cd jest z 1989 roku. A popieprzyło mi się dlatego że kupiłem pod koniec listopada kilka jazzowych płyt, między innymi Young Power i wznowienia Stańki.Byłem przekonany że to YP to też wznowienie ale po twoim komentarzu przyjrzałem się tej płycie dokładniej i jest to jak piszesz cd y 1989 roku. Podaj maila anonimie a w nagrodę dostaniesz YP w takiej formie w jakiej sobie życzysz.

Anonimowy pisze...

Drogi Mikołaju! 21-letni Konradek prosiłby Mikołaja o "ostatni koncert Skiby" i "Górnik Blues" Jaśia Skrzeka...byłem bardzo grzecznym chłopcem cały rok!pozdrowienia dla fanów dobrej muzyki!