środa, 24 czerwca 2009

Bielszy odcień bluesa

Bielszy odcień bluesa - płyta zawierająca standardy amerykańskich gigantów bluesa nagrane przez polskie grupy bluesowe. Płyta została opracowana i zredagowana przez Jana Chojnackiego (przez wiele lat prowadzącego w PR audycję pod takim właśnie tytułem). Nagrań dokonano w marcu 1988 w Studio Polskiego Radia "Giełda" w Poznaniu oraz w Studio Polskiego Radia w Szczecinie. Szczególnie jedna grupa z tej składanki jest mi bardzo bliska; to krakowski Monkey Business. Bardzo dobry zespół dowodzony przez Tadeusza Pocieszyńskiego, wspaniale wypadający na żywo, wielokrotny laureat Rawy Blues . Byłem na ich koncertach chyba z dziesięć razy w końcu lat 80-tych. Można ich było usłyszeć na wszystkich większych imprezach muzycznych w Krakowie. Grywali w pubach i klubach studenckich , na zakończeniach corocznych rajdów Politechniki w których uczestniczyłem . Te nagrania to chyba jedne z nielicznych jakie nagrali. Więcej o grupie można przeczytać na stronie http://www.monkeybusiness.pl , jest tam też kilka utworów do ściągnięcia.


Bielszy Odcień Bluesa (1989)


Strona A

1. Sweet Home Chicago - Wielka Łódź
2. St.Luis Blues - Operating Conditions
3. Rock Me Baby - Monkey Business
4. Bright Light, Big City - Bluestemper
5. Boom, Boom - Street Blues

Strona B

1. Caledonia - Operating Conditions
2. Got My Mojo Working - Monkey Business
3. Stormy Monday - Heaven Blues
4. Hide Away - Free Blues Band
5. Bottle Up And Go - Street Blues

http://rapidshare.com/files/248260379/V.A_-_Bielszy_odcien_bluesa.rar


P.s
Dzięki Emdżej za zgranie tej płyty

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

To ja takie niewyraźnie zdjęcia labeli zrobiłem? Hmmm

Zgram kiedyś jeszcze raz ten winyl bo ładnie to nagrano a i egzemplarz uchował się w przyzwoitym stanie.

Anonimowy pisze...

"[..]z dziesięć razy[..]"

Próbuję sobie wyobrazić jako to jest i jakoś nie mogę. Chociaż z drugiej strony. Ile to ja razy widziałem film Wejście smoka? No na pewno nie mniej niż z dziesięć razy. ;-)

Anonimowy pisze...

Jakie jest haslo do pliku?

Piotr