czwartek, 24 maja 2012

Ludzie listy piszą cz.28

Witam Panie Piotrze.

Podsyłam dwie piosenki mojego zespołu.
 Nazywamy sie Essenttia ,  jesteśmy z Warszawy. Gramy muzykę którą  cieżko  zaklasyfikować do
jednego gatunku. Mam prośbę aby wstawił pan te piosenki na swój blog, wcześniej
oczywiście odsłuchujac je. Co pan sądzi na temat takiej muzyki??  przede
wszystkim potrzebna nam jest pomoc w rozesłaniu tych kawałków do jak największej
liczby osób, będziemy bardzo wdzięczni.


pozdrawiam Perkusista

http://www.youtube.com/watch?v=PvplC4Mbz38
http://www.youtube.com/watch?v=SJXNCpID-5s



Kawałki mi się podobają bo lubię ostrą jazdę, czuć w tym graniu "power". Trochę mi to przypomina Illusion z pierwszych płyt, ale nie jest to wcale zarzut, wręcz przeciwnie. Potencjał napewno jest ale pewnie sami wiecie że to nie wszystko aby sie przebić.

2 komentarze:

piotyr2 pisze...

Dobre,dobre - troszkę może w drugim kawałku wokal jest za grzeczny ale to pewnie ma być konwencja ballady.Ogólnie to pewnie kupiłbym płytę jeśli nie będzie przesadnie droga :))

Nikt pisze...

Takie nagrania,w postaci płyt,to proponuję rozdawać za darmo, jako bonus, w zestawie, do np teatru kina, lub na koncert znanej grupy. I nie jest to żart.
Istnieje duża szansa,że ci co dostali za darmochę, zapamiętają.
Ale pewności nie ma.
Jak takie CD trafi do dystrybucji, ala niezależna wytwórnia, to, może, za kilkanaście lat ktoś ewentualnie z archiwum.
Grać koncerty a nie płyt wydawać. !