czwartek, 6 czerwca 2013

Raya



Ty żyj  (1989)


 

4 komentarze:

Unknown pisze...

Zgroza!
brak slów

Greg Thrasher pisze...

Bardzo dobry kawałek numer 2, Człowiek. Raya to było chyba trio, grali na Jarocinie 1990. Dzięki za zgrywkę :)

def1125 pisze...

Niedawno zgrywałem tą taśmę i choć z kopii to jest lepszej jakości i nie przeciąga. W tym tygodniu wrzucę u siebie.

TOM pisze...

Witam !
Pamiętam tę kapelę a zwłaszcza dwa pierwsze utwory "Ty żyj" oraz "Ja też jestem człowiekiem" które z powodzeniem prezentował w Trójce Filip Łobodziński. Miałem je zgrane na kasecie magnetofonowej i bardzo mi się podobały - nigdy nie słyszałem za to całego materiału aż chyba do ubiegłego roku kiedy pojawiły się w necie. Nawet nie przypuszczałem że nagrali materiał na całą płytę. Fajny, energetyczny kop, dla mnie dobra muzyka i nic się nie zestarzała, szkoda że zespół nie zaistniał w szerszej świadomości. Przecież "Człowiek" to prawdziwy hicior który z powodzeniem mógłby "popchnąć" jeszcze ze 2-3 inne utwory, no tak, brak rozgłosu, jakiegoś medialnego przebicia, skąd my to znamy. Ja mam zaraz przed oczami te mini notowania w Trójce które prowadził Łobodziński, gdzie obok zespołu Raya dużym powodzeniem cieszyły się nagrania zespołów "Tam gdzie rosną poziomki", "Messalina" czy "Ten Resik ? "
Tak na marginesie - ciekawe czy Poziomki wydały choćby kasetę - mam ich bodaj 3 utwory, po prostu rewelacja !
PS
Dzięki dla def125 - rzeczywiście lepsza jakość, słychać. Super sprawa - dzięki za zgranie.
Tomasz